Klantwaarde: voorwaarde voor een succesvolle organisatie

Klantwaarde: voorwaarde voor een succesvolle organisatie

Klantwaarde Bril innovatieWat is klantwaarde nu eigenlijk? Hoe kan het bijdragen aan een succesvolle organisatie? Klantwaarde is een belangrijke factor om als organisatie succesvol te zijn. Klantwaarde is de waarde die jouw klanten ervaren bij jouw product of dienst. Jouw klanten ervaren waarde wanneer ze meer krijgen dan dat het ze kost waardoor het een toegevoegde waarde is. Je moet dus op zoek naar de toegevoegde klantwaarde van jouw organisatie en product/dienst. De toegevoegde waarde die je aan jouw klanten biedt kan ervoor zorgen dat jouw organisatie nog succesvoller wordt: een klant kiest namelijk altijd wat het voor hem/haar beste product of dienst dat op de markt te krijgen is. Hierbij kunnen factoren zoals prijs en kwaliteit van invloed zijn maar ook zaken als levertijd of support.

Verhoog de klantwaarde van jouw organisatie

Om de klantwaarde van jouw organisatie te kunnen verhogen is het van belang om te achterhalen wat jouw klanten belangrijk vinden. Je moet op zoek naar de toegevoegde klantwaarde van jouw organisatie en jouw product of dienst. Je kunt meer waarde voor jouw klanten realiseren wanneer je de verwachtingen en de beleving van klanten helder in kaart hebt. Een hulpmiddel om de dit helder voor ogen te krijgen is het klantenonderzoek van BRIL innovatie. Met behulp van de resultaten kun je achterhalen hoe jouw organisatie producten of diensten zo goed mogelijk aan kan laten sluiten op de wensen van jouw klanten.

Het B2B klantwaarde onderzoek van BRIL innovatie

Zorg dat klanten ook in de toekomst voor jou blijven kiezen met het B2B klantwaarde onderzoek van BRIL innovatie. Deze survey is jouw hulpmiddel om klantwensen inzichtelijk te maken. Het leert jou en jouw organisatie om (nog) klantgerichter te denken. Wij helpen je natuurlijk bij het interpreteren van de resultaten om de drijfveren van je klanten te achterhalen en naar klantwaarde verbeteringen te vertalen. Breng jouw organisatie in beweging richting de klant. Wij stippelen de route uit maar het is aan jou om hem te bewandelen en de keuze te maken om rechts- of linksaf te slaan.

Met BRIL innovatie een stap dichterbij organisatiesucces

Wil jij jouw concurrenten ver achter je laten? Doe gedegen onderzoek! Ontdek wat jouw klanten belangrijk vinden en vergroot de klantwaarde door jouw product of dienst hierop aan te passen. Wil je weten wat de mogelijkheden zijn voor jouw organisatie? Neem vrijblijvend contact met ons op. Wij helpen je graag om de klantwaarde van jouw organisatie te verhogen!